Babyonboard ;-) Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Var nå også et dilemma å havne i.... Idag ringte de fra barnehagen der vi har to bedriftsplasser, og sa at det blir en plass ledig der... Vi hadde opprinnelig sagt at kommunen fikk disponere plassene da vi ikke trengte de.... Jeg gjorde jo opprinnelig ikke det da, men nå må jeg flytte opp igjen pga jobb :-/ Men så har jeg søkt kommunal plass da jeg jeg aller helst vil ha plass i en av de tre barnehagene som er rett i nærheten av jobben min, har 7-10 min gange til jobb... Så nå driver jeg og ringer kommunen for å evt høre om muligheten for å fa plass i en av de andre... Vet dette blir et litt luksusproblem for mange av dere, som ikke har fått plass i det hele tatt. Grunnen til at jeg helst ikke vil ha i vår barnehage er at da må jeg bruke bil, og jeg har parkeringsplass i garasje på jobb, men den håper jeg at jeg kan la en av de andre disponere da hun ene MÅ kjøre bil til jobb... Jaja... Alt mulig rart skal man styre med... ;-)))
hypersusmor Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Du sa det selv, et luksusproblem ;-)) Selv freser vi rundt og håper at noen vil ta i mot småen, uten at vi har hatt hellet med oss ennå. Men, jeg håper selvsagt at dere får til den beste løsningen for dere :-)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Spiller ingen rolle hva slags problem det er.... luksus eller ei, det er bare så godt når det ordner seg. Og det gjør det jo til slutt..... Så jo-jo skal i bhg. der oppe hun da? Her nede er hun hjemme eller??? Skal ikke være så lett..... Men sånn blir det da, med en litt spesiell jobbsituasjon
Babyonboard ;-) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. mai 2007 Var liksom meninga vi skulle kose oss hjemme et år til vi da... men sånn ble det ikke :-/ Kjenner at jeg ikke har lyst å ha henne i bhg enda... Lillegullet som kanskje treffer på slemme barn som slår etc etc... Må le litt av meg selv da, LITT overbeskyttende nå ja ;-))) Vi blir der oppe på heltid, med bare besøk her nede :-( Blir litt rart det også... Blir alenemamma med alt det som medfølger... Blir tøft med den jobben og skal være alene... hmmm... Uff dette var ikke helt planen nei... Men det blir sikkert bra til slutt ;-)
Babyonboard ;-) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Har snakket med oppvekstkontoret og hun skulle ringe tilbake når hun hadde sjekket litt... Føler meg litt sånn "bortskjemt" nå ja... Har fått plass men vil ha en annen.... Og samtidig så kjenner jeg den barnehagen Jojo har fått plass i... Og den ligger rett ved der min pappa bor, og de kan lett hente henne... Argh.... jaja... ;-)))
Karomamma Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Det blir helt sikkert bra! Skjønner du synes det er kjipt å måtte endre planene dine. Når det en gang må være sånn, har JoJo det kjempefint i barnehagen, samme hvilken!! Det skal være praktisk for de voksne også, så prøv å reduser stressfaktorene fordundet med bilkjøring og mas ved henting og levering. Karosnuppa begynte i bhg da hun var 15 mnd og jøss for en utvikling hun har hatt!! Men ja, du har et luksusproblem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå