Gjest Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Har akkurat født og har fått KJEMPESÅRE brystvorter, har manuell pumpe som brukes flittig, men synes det er vanskelig å få ut alt,føler at alt dreier seg om å pumpe melk! Må massere også samtidig for jeg er redd for at det er brystbetennelse på gang. Er det noen med erfaring med elektrisk pumpe?? Er den mer effektiv enn manuell?
MamaBear Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Hei! Har opplevd det samme selv, og jeg synes at den elektriske pumpen var lettest å bruke. Kjøpte den på Baby Shop og kostet da rundt 1400,- Super kvalitet, og har fungert som "vandre-pumpe" i venninnegjengen. Erfarte at hvis man også liksom "tømte" puppen samtidig som man pumpet, gikk det lettere og unngikk betennelser og de verste "sprengene".
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Hei. Jeg kjenner meg sån nigjen, og føler med deg Første råd: gå til legen å få utelukket at det er en betennelse på gang. Jeg brukte manuell pumpe fra Avent, men fikk nesten ikke ut noen ting. Etter at jeg fikk betennelse leide jeg en elektrisk punpe på Baby Shop. Den var veldig effektiv, men den gjør litt vondt hvis brystet er betent. Et råd til: siden du har fått såre brystvorter bør du kontakte ammehjelpen eller helsestasjonen og få dem til å se på ammeteknikken, sånn at du får rettet på den og dermed unngår såre brystvorter. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå