Gå til innhold

Hvordan inkludere hans kultur i bryllupet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min kjære kommer fra den Dominikanske republikk (i Karibbien). Hvis alt går etter planen gifter vi oss i august 2008. Vi kommer til å gifte hos her i Norge, antagelig i hagen hjemme på gården til foredrene mine. Men jeg vil gjerne ha noen dominikanske innslag i bryllupet også.

Vi har ikke kommet så langt i planleggingen enda. Jeg har kjøpt kjoler til meg og datteren vår, og sko til meg. Også har vi kjøpt ringer da vi var på ferie i høst, typisk dominikanske ringer. Dessuten skal vi ha ringene på venstre hånd, ikke på høyre.

Han har bodd i Norge i 7 år og snakker godt norsk, men han er jo dominikansk, og derfor vil jeg gjerne ha med noen elementer fra det også. Og ja, jeg har spurt han, men han hadde ingen gode forslag. Dessuten er det stort sett jeg som står for planleggingen.

Noen som har noen gode forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du kan snakke med familien hans og høre hva som er vanlig i bryllup der nede?

Skrevet

Kanskje du kan spørre på dette forumet...? :

http://www.sosuatoday.com/forums/

Ellers kan dere jo servere typisk karibisk mat og drikke(rom og cola!),spille musikk med latino/afro-rytmer,ha sterke farger på duker og oppsatser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...