Gå til innhold

Grav 2. gang: fikk dere tidlig ømme pupper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gravid 2 ganger. Første gangen mistet vi i uke 9. Da hadde jeg ømme pupper. 2. gang fikk vi en flott sønn, men da fikk jeg senere ømme pupper enn første gangen jeg var gravid. (som om de allerede hadde utviklet seg til et visst stadium. Så jeg lurer på om dere 2. gangs gravide får like tidlig vondt i puppene som 1. gangs gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker med første mann at jeg hadde sykt vondt i puppene, kunne ikke ligge på magen. Husker ikke når det startet, men innbiller meg at det startet ganske tidlig..Nå er jeg i min 8.uke og begynner å kjenne litt, men ikke i nærheten sånn som sist gang, kanskje det ikke er begynt ordentlig enda:-)

Skrevet

Første gangen ble jeg dårlig og hadde ømme pupper omtrent fra første sekund jeg ble befrukta;) men nå merker jeg ingenting, finnes ikke øm om jeg så legger god viljen til.

Men det kommer vel kanskje seinere da Ü

Skrevet

Minst like vondt nå!! Er 7 uker på vei, og har hatt vondt i hvertfall 3 -4 uker.. Var derfor jeg fikk mistanke :)) husker ikke at det var så vondt sist, men det er 7 år siden og jeg var yngre også..

Skrevet

Har minst like vondt denne gang som første gang. Første gang endte det i MA i uke 13, og var vel da egentlig på leit etter symptomer hele tiden..:P

Skrevet

Var ganske øm i puppene med førstemann, men denne gangen er jeg bare litt øm. Heldigvis :)

Skrevet

Jeg er gravid for andre gang nå etter å ha mistet i uke 6/7 i februar. Nå er jeg ca. 6+3, og brystene er vannvittig ømme! Mye mer enn sist! Jeg tar dette som et godt tegn, siden alle symptomene mine forsvant rundt denne tiden sist. De ble faktisk raskere ømme denne gangen, nesten rett etter EL.

De har allerede blitt litt større! Mannen min sitt ansikt lyser opp hver gang han får et glimt av dem, og jeg nå daske hendene hans unna, for han glemmer selvsagt hvor ømme de er. He he.

Skrevet

Var ikke øm i puppene med nr. 1 og har ikke merket noe ennå heller på nr 2..men nå er jeg bare litt over 4 uker

Skrevet

Jeg var øm i puppene de første ukene sist også, da endte det i SA uke 7/8. Denne gangen ble puppene ømme ca en uke etter IKM, og er fremdeles veldig ømme. Jeg er nå 7+0.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...