Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Vil så gjerne få disse mensenmurringene og modningsriene over i vanlige og ordentlige rier...Lei av å gå med småvondt hele tiden!! Gått sånn en uke nå........
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 åå skriver under her jeg.. er noe drit!! kan ikke disse babyene bare komme da!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Ja...sist gang (jeg har en liten en fra før) så kom de ordentlige riene bare timer etter disse modningsriene jeg har nå kom...mens nå har jeg gått med disse nesten en uke...og hver gang de blir kraftigere og regelmessige varer det noen timer og så stopp.......
en til.. Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Ja, nå begynner jeg å bli mektig sliten.. Blir nesten sint når de kaller det modningsrier på meg, for jeg har jo 5 cm åpning og helt utflatet livmorhals.. Forstår ikke at man kan gå sånn en hel uke.. snufs..
atwist Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 hvordan vet du forskjell på modningsrier og ekte rier
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Modningsriene er ikke like vonde......og de stopper etter en tid. Har hatt de regelmessige i noen timer, men så stopper de.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå