Gjest Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Satt og skrev og så syns jeg det var litt kaldt og vått på puppen.. Jammen meg har jeg ikke lekt for første gang*stor dag* hehe.. Mange ekstra gleder for førstegangsfødende;) hehe..
Poteto Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 hehe-- *stor dag* off off.. gjør ingenting først, men plagsomt viss det ikke gir seg
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Hehe.. Sikkert,men i dag er det stort:) Og veldig vittig:) Nå er det bare å vente på at den andre skal gi fra seg en dråpe eller to sånn at jeg vet at begge fungerer;) hehe... Åh,kommer til å leve på denne følelsen en stund. Store barn,større gleder;)
Poteto Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 hehe ja, sant det hos meg leker bare den ene når er termin?
1jente+1spire Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Nyt dagen i dag når det er stort.. de neste dagene blir det bare mindre og mindre stort... nå har jeg lekket i 20 uker og møkk lei det... forhåpentligvis kommer det noen så kan sutte på de snart:D nyt dagen i dag du;O)
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Sikkert ikke gøy å lekke i 20 min nei.. Men du er jo fødeklar da:) Og så slipper du å vente på at de skal være klare til å amme. For noen tar det jo en dag eller to før produksjonen er i gang. Så sånn sett er det positivt;) Har termin 15.august:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå