allerhelstNorge Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Tusen takk for gratulasjoner, dere flotte jenter. Må bare fortelle at jeg hadde en alldeles flott og fantastisk dag i går!!! Barn og mann var oppe fra kl.6 for å pynte hus etc. Jeg ble vekket kl.8 av to overentusiastiske flotte prinsesser. De var sååååå flinke til å rive av gavepapir og åpne konvolutter ). Engelskmannen hadde laget program for dagen som følger: kl.10: Full pakke på beauty salon. Kl.14.30: Lunch på barnevennlig pub som tidligere har vært kirke. (utrolig flott bygning m/prekestol etc godt bevart). Kl.1600: shopping Kl.1830: bursdagskake (jentene hadde plukket ut en ROSA KAKE M/MY LITTLE PONY PÅ!!!), champis og jordbær. Kl.etter barn-i-seng: Indian take away foran peisen, iført pysj!!! Nå ble det aldri noen shopping fordi bursdagsmamman synes ikke småe prinsesser skal utsettes for den slags når de ikke har spesielt lyst. Det kan mamman ta en annen dag, på egenhånd. Da blir det liksom en litt forlenget bursdag..... Jeg gikk rundt med en stooor button på jakka, hvor det stod BIRTHDAY GIRL, for det mente beggen jentene at mamma måtte ha på bursdagen sin. Det var en helt fantastisk dag, og det var så fint å få tilbringe den sammen med barn og mann, uten stress og mas. Det er godt å være 40!!! Jeg føler meg ikke 40, bare flott og deilig moden!! ........ Og 50års dagen SKAL tilbinges i Norge, og DET jenter, er noe å se frem imot!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Høres ut som en helt fantastisk dag!!! Søte små som synes mamma skulle ha button og my little pony kake da;-)) Hilse dem alle sammen:-)
Karomamma Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 GRATULERER med overstått!! Tror jeg glemt å gratulere deg i Klattens tråd på dagen din, det var ikke meningen. Ikke sant det er greit å være 40??? Jeg synes i grunnen det er greit å være 41 også Så herlig med fin feiring!!! Birthday girl, he he..
Reveenka Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Høres ut som verdens flotteste bursdagsdag! Lurer på om jeg skal hinte litt til gubben om hvordan jeg ønsker dagen lagt opp neste gang jeg fyller år...(gidder ikke vente til det er rundt tall, altså c",))
dritgrei hei hei! Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 For en fin bursdag!!!!!! Også rosa my little ponny kake.... heldiggris! JEg fikk aldri sagt gratulerer med dagen i går jeg så da sier jeg det nå! Hurra for deg! klem fra
hypersusmor Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Gratulerer med dagen på etterskudd! Så koselig å høre om hvordan mann og barn gjorde dagen din minneverdig!!
Urtete Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 WOW, for en dag! Snille mannen og snille jentene dine! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå