tina 79:) Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg var på kontroll forrige onsdag, og fikk beskjed om at jeg ikke var moden i det heletatt Men nå tror jeg slimproppen min er på vei ut. Har ikke hatt slim før nemlig. Er det et modningstegn???
tina 79:) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. mai 2007 Jeg vet det er myyye slimspørsmål her inne, men er det ingen som vet?
Pianutten Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Trodde ikke det var noe modningstegn jeg...men jammen ikke sikker. Er 35+2 og har hatt slim i flere uker... Nei..du ble vel ikke klokere av mitt svar....
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Ja jeg tro det? Men desverre er det ikke et fødselstegn nødvendigvis. Det kan være det, men det kan også fint gå en uke eller to til desverre. Håper du er en av de heldige hvor det er et tegn på fødel da! :-) Lykke til!
tina 79:) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Ble så deppa når jeg ikke var moden engang, har masse kynnere og mye tak i ryggen, så nå tar jeg alle "fremskritt" med et smiiil! Er så sliten og lei i dag, og da ble jeg så glad av et lite tegn på at kroppen fortsatt er i fremover-modus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå