Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Våkna i natt av at eg hadde så vondt i korsryggen....umuli å finne en god stilling....ente med å legge en pute bak ryggen det hjalp litt. I dag er eg heilt av i ryggen.....noen flere og er det noe å bekymre seg over...har også litt kynnere i dag.
Miss L å di Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 JAAAAAA!!!! Jeg er 24+4 og har ikkje sjangs å finne en god liggestilling. Ryggen verker konstant! Forstår ikke hvordan jeg skal holde ut helt til september... Blir såååå sliten av å ikke sove...
<3 Adrian Leander <3 Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 sliter med det samme jeg oxo. det er ikke bare bare, jeg har ikke hatt en god nattssøvn på flere uker nå. er i min 24. svangerskapsuke
Kanin84=) fødeklar=) Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Ja denne natta har vert travel tenker det samme eg.....pluss at eg bekymra meg for varmen....syns det var drit varmt i natt og sommaren er knapt starta.jobba heldigvis bare 50% så har muligheten til å ligge litt lengere.
Minigull07/11 Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har også vondt i korsryggen... Snakket med legen min om det for noen uker siden. Han sa at det ikke var farlig så lenge smerten ikke gikk lengere ned.. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre med det selv, sitter endel på jobb, prøver å bevege meg, men det er ikke lett når man har endel og gjøre. Blir det verre er det snakk om å la meg få jobbe litt hjemme, men vet ikke om det er det beste. Kjeder meg hjemme, det er så usosialt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå