Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Jeg leser ofte at folk spiser sjokolade og drikker brus ol. før de skal inn på ul. Dette for å få krabaten til å sprelle. Men er det ingen som spiser snop ellers da? Eller er det bare meg som er usunn... (i ny og ne selvsagt). Jeg ser for meg at mitt barn er "vant" til snopet, og at det ikke vil fungere på meg...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jeg koser meg masse med det jeg har lyst på!! Spiser sunt og regelmessig, men på kvelden kommer godtesuget (ikke alltid jeg gir etter for det, da). Har bare lagt på meg 3 kg og er i uke 19 - men passer godt på at jeg ikke fyker opp i vekt. Tror man skal unne seg litt ekstra, jeg!
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 hehe, eg spiser godteri når eg får lyst på det;) spiser sef ikke kunn det da. hehe. men når ein er på ul blir ikke ungen vill pga strålene? min er like vill hver gang eg er på ul.. ha ikke spist noe snop før eg gikk inn.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Det er godt å se at det er flere som unner seg noe godt vet ikke om barnet blir noe villere av noen stråler - utenfor mitt kunnskapsfelt. Men min hadde hvileperiode når jeg var på sist ul - og da var det ikke noe fart. Men takker for svar!
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 *Kremt host host erm ehhhh* spiser ikke godteri nei...eehhhhhhmmmm.. Jo gjør det, men de reagere uansett på sukkeret:)
♥lurelure♥ Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Da jeg var på UL lå babyen i en vanskelig posisjon og jordmor måtte snu den. Så hun hentet et glass sukkersaft til meg, og det var skremmende å se hvor kjapt den reagerte på det!!!! Herlighet... Så jeg har jo den opplevelsen klart for meg når jeg vurderer et glass cola mot et glass sukkerfri saft.... Men unner meg godt ofte likevel, men helst smågodt o.l. Mindre av brus egentlig.
*Lenn* :-)) Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Jeg unner meg litt snop i ny og ne.... Med god samvittighet! Jordmor sier at man godt kan unne seg litt av og til, men det er ikke nødvendig å spise en hel sjokoladeplate Hun anbefaler IKKE cola..... (myyyyye sukker) Babyen blir ofte sprellete på UL pga at jormor dytter til den med UL apparatet også, ikke bare pga sukker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå