fanta Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Hei! Skal snart inn på journalskriving (og omvisning hvis det blir tid) på SUS. Er det vanlig å ha med pappaen på dette? Tenker at det er jo greit at han vet hvor det er og hvordan ting fungerer og sånt... Hva har dere andre gjort?
Joakims mamma, -2 dager Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Jeg skal på journalskriving på SUS til fredag og da skal pappaen være med. Han skal jo være med under fødselen, så han må jo vite hva som skjer og hvor vi for eksempel skal møte opp.. Ikke akkuratt lett å finne fram på SUS syntes jeg..
fanta Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 Takk for svar! Da satser jeg på å få med mannen. Enig med deg at det ikke er lett å finne fram på SUS, ja! Rota som bare juling når vi skulle på ultralyd. Og det er sikkert ikke noe lettere når man kommer inn med rier - da er det nok en fordel at mannen vet hvor vi skal hen. Han har forhåpentligvis noe mer sinnsro ;-)
Inanna~33 dager igjen Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Hei, Jeg har vært på journalskriving på SUS og reagerte litt på at de kun fokuserte på meg og min journalhistorie. De leste opp flere ting fra journalen min som er relevant i forhold til barnet og barnelegen, men ingenting fra far! Han har jo bidratt like mye han, med 50% av genene. Ellers kan det være lurt å snakke med forledrene deres om barnesykdommer dere hadde selv som barn. De spurte nemlig en del om dette, var greit å vite litt om det på forhånd så du ikke står der å ikke aner noen ting. Og arvelige sykdommer i fam, genspalting, klumpfort, funksjonshemmede osv.
Mamman til Tiril Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Her var gubben med ja Han svarte også litt innimellom der han følte for det. Og med tanke på sykdomshistoreie og det så spørte ikke hun bare meg, hun sa hos dere.. Men er vel forskjell på hvem det er og slikt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå