Gå til innhold

Testene blir ikke sterkere


tarante - keisersnitt 29/1

Anbefalte innlegg

Nå har jeg tatt 10 tester (har kjøpt en pakke med 20 strimler fra billig-tester.no) siden søndag tror jeg, men de blir liksom ikke sterkere. Alle har en svak, men synlig strek, men den er svak nok til at jeg fortsatt ikke tør å tro på det... Forventet mens er ikke før i morgen, så jeg har spart en quick response til da. Jeg er ikke tolmodigheten selv akkurat da... la tiden gå fort og testen være rysende rød!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Saa lenge de ikke blir svakere tror jeg ikke det er noe aa bekymre seg over, er jo tidlig enda. Og siden alle viser strek saa er det jo ikke noe tvil om du er gravid:)

Krysser fingrene for en sterk klar strek i morra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg brukte både stav og strips fra billige-tester.dk. Disse ga alle et svakt resultat tre dager før IKM. Kjøpte CB etter anbefaling fra andre testere, og jammen ble ikke den sterk og fin to dager før IKM.. Klarte ikke vente jeg heller.. Håper og tror det gjelder deg også og at streken er kjempesterk i morgen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige graviditet tok jeg også flere tester, alle svakt positive. De ble ikke sterkere og svangerskapet endte i blighted ovum og utskrapning i uke 8... Dette svangerskapet startet det også med en svak strek og den ble sterkere. Nå er jeg i uke 9 og har sett hjerteaksjon.. Men når det er sagt, burde du jo vente med å ta testen til du skulle hatt mensen da :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEHE var like utolmodig som deg. Tok en test 3dager før IKM, veldig svak strek, men jeg hadde et håp, samboer er tålmodigheten selv, så han fåreslo å vente en uke for å heller få klart svar. Det var HEELT uaktuelt for meg så jeg tok en ny dagen etter og denne gang litt sterkere strek. Nå var det dagen før IKM som var på søndag. Nå ble han mer optimistisk men fortsatt ikke overbevist. Hadde ikke flere tester for søndagen, men gikk rett til legen på mandag og JA den var positiv.

 

Så du har gode sjanser. Men vet hvor lange de dagene er.

 

Masse lykke til. Si fra hvordan det går:)

Krysser fingre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også hadde svak positiv test, selv etter IKM. Var hos gyn 5 dager etter IKM og da var den svak enda. Tok en ny test igår en uke senere, og den var sterk som en okse.. :) hihi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...