snurrebolla Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Huff, jeg er litt bekymra i dag... I går kveld tok jeg meg et VARMT bad. Ble helt svimmel etterpå.. Det er vel kanskje ikke så bra for bebissen i magen min? Han har vært helt rolig idag også... kan det varme badet blitt for hot for han tro?
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 vet ikke helt hvordan det er for barnet.. tror ikke det skal være noe farlig. men jeg blir ofte uvel når jeg dusjer om dagen. var sånn i begynnelsen av svangerskapet og nå har det kommet tilbake!
@nita+Sebastian Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har fått beskjed om at det er helt greit )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå