Gå til innhold

Kom igjen, vi flytter???

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppholder meg mindre og mindre her, er blitt utrivelig med alle anonyme. Det gjelder forsåvidt ikke bare her på Aleneforeldre, men ellers også. Har funnet et bedre, morsommere, mer seriøst og triveligere forum. Der er moderator TILSTEDE, og dritt blir ikke tolerert. Forumet er nytt, og vi får være med og utforme og bestemme.

Tråden her blir garantert slettet på et blunk, så om dere vil ha link kan dere sende PM til meg.

Men jeg prøver jeg: www.skapet.no

Ta en titt da vel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå får jo de anonyme dere irriterer dere over all makt... Er det det virkelig det dere vil? Kan ikke forstå hvorfor dere lar dere provosere.

Skrevet

Neida, ingen får makt over meg, og provosert er det lenge siden jeg ble. Men jeg ser ikke hensikten i å oppholde seg på en dårlig side, med elendig oppfølging og masse sure miner når det finnes geniale alternativer. Jeg selv _har_ allerede flyttet til Skapet, innlegget her var kun for å gjøre andre oppmerksomme på at det faktisk finnes andre, og bedre, alternativer.

Skrevet

Jeg har iallefall opprettet profil, så skal jeg teste ut :-) Virket veldig koselig iallefall..

Fått velkommen melding fra et annet medlem allerede.

Skrevet

Opprettet profil der selv..

Skrevet

Koselig!

Jo flere vi er sammen... :-D

Skrevet

I`m in :)

Synes det er litt kjipt her inne for tiden, og prøver gjerne noe annet sted.

Smil til verden, og verden smiler til deg...

Skrevet

Bruker dere samme nick der inne?

Skrevet

gjør dere?

Jeg tenkte no det i såfall

Skrevet

Jeg har iallefall gjort det :-) Lettere å kjenne igjen folk da...iallefall de man har gode "vibber" med ;-)

Skrevet

Jeg har ikke samme nick der, mye pga at dette er så langt, og der er det upraktisk med for langt nick. Men også fordi det er en mer privat gruppe der, så jeg utgir mer av meg selv, derfor har jeg et nick som sier noe om meg i steden for dette som ingen skjønner. :-)

Er aktiv , og moderator der, så dere legger nok merke til meg selv om nicket er et annet. :-)

Skrevet

Har registrert meg mn ikke fått noe mail så jeg får ikke logget inn :-( Hvorfor det da?

Skrevet

Jeg kan sjekke det opp, kan du sende meg mailadr du registrerte med på en PM her? Så skal jeg se om jeg finner ut av det. :-)

Skrevet

Du sto på vent for automatisk reg, men om litt skal det være i orden, blir fikset manuellt. :-)

Skrevet

Takk for hjelpen :-) Får jeg en mail da? Eller skal jeg bare prøve å komme inn om en stund?

Skrevet

Litt usikker, er ikkje jeg som styrer med det der, men se etter mail du, tror du må få en mail som aktiverer medlemsskapet. Men forsøk bare å logge på også. Jatakk, begge deler, så er du sikker. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...