Gå til innhold

Hvor kjøper dere ting og tang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er førstegangs og lurer litt på hvor jeg skal handle ting til babyen. Tenker vel mest på vogn, lammeskinn, stellepute og sånne type ting.

Lurer på hva man egentlig trenger. Markedet skaper så mange "unødige" behov synes jeg.....og økonomien strekker vel ikke til alt.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er helt enig med deg, EnLitenEn. Vi får beskjed om alle disse tingene vi "trenger", men som kanskje ikke er nødvendig likevel.

Jeg tror man skal se på hva man egentlig har bruk for før man kaster seg rundt og shopper (spesielt om man har dårlig råd). Hvis du må prioritere hva som skal kjøpes pga dårlig råd, vil jeg anbefale FINN.no, hvor svært mange gir bort barneting gratis. Man kan opprette agenter som søker hver dag, og sender deg informasjon om hvilke nye annonser som er lagt ut siden sist.

Ut over det mest banale (seng, bleier, litt klær, et sted hvor man kan skifte og vaske babyen) er det én ting jeg må få kjøpt. Jeg SKAL ha bæreslynge/bæresjal (ikke BabyBjörn og lignende). Jeg har lest masse om fordelene ved å bære og er fast bestemt på å få til en god rytme på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...