madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 får intense smerter som er blanding av litt mensensmerter og en følelse av at jeg må kjempe på do.. men det kommer ingenting!! au au... er ikke noe godt. får vondt nedover i bena... er det neon som vet hva dette er???
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Rier ... ??? (har aldri hatt dem selv, så aner ikke hvordan de føles. Men har hørt at de kan kjennes godt i ryggen og nedover beina.)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 30. mai 2007 nei tror ikke det er det:(( fikk gått litt pådo nå og da ble det bedre:( Faen.. (unnskyld språket) trodde kanskskje noe skjedde nå-- men neida:((
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 hadde sånn i går kveld,tenkte yes..endelig nå starter fødselen..men det var bare jeg som måtte på do,hele systemet mitt er nesten stoppet opp..er det ikke det ene så er det det andre;)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 haha huff stakkar oss... har roet seg nå men kommer fortsatt neon gode tak her med jevnemellomrom så håper det er noe på gang. Nå føles de på en annenmåte, mer menstak om det går ann å bruke det ordet. de varer i ca 1 min.. men er fortsatt ca 20-30 min mellom så dette kan ta tiiiid uansett hva det er... hvordan går det med deg i dag da? roet seg helt?
Baronessen;-) Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 På meg så høyrest det ut som om ting er igong. Slapp godt av, drikk godt med vatn, legg deg og sov litt. Veit det kan vera vanskeleg når ein merker at ting kan vera igong, men å slappa litt av på sofaen er bra uansett. Drikk varm drikke, og fokuser på at alle ledd og alt er avslappa. Det er mitt tips iallefall.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2007 tusen takk:)) skal bare en liten tur på beøsk rett borte i gaten så skal jeg vile!!! håper dette er begynnelsen på noe altså!!!
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 hos meg har det roet seg helt,kun yderst litt murring i korsryggen...men hvor bra at du er i gang:) lykke til..må du holde oss oppdatert:)
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2007 huff nå er det over her og:(( herlt rolig igjen.. ingen tak på mange timer...(( søren altså...
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Kanskje du har modningsrier, greit at det er overstått før du kommer på føden. Har hørt om de som har kommet inn med flere cm-åpning, og født raskt etter å ha gått slik i noen dager.
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2007 å håper det,.... ) tusen takk for tipset!!!
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 huff,det var trasig at det stoppet opp hos deg også men kanskje i kveld/natt? får bare være i vigør resten av dagen,gå tur osv..selv har jeg nylig spist smørgrøt med mye kanel på det er jo lov å håpe..hehehehe..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #13 Skrevet 30. mai 2007 heheh ja det er lov!! er så mett nå, men tenkte å spise yoghurt med MASSE kanel i etterpå!! håper det hjelper.. har spist en boks med ananas også krysser alt!!!
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 30. mai 2007 #14 Skrevet 30. mai 2007 hehehehehe...så du er en ivrig kjærringråd prøver du også,,ja det kan jo ikke skade..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #15 Skrevet 30. mai 2007 heheh det skal jeg love deg.. tror på alt nå!! ikke verdt å la noe være liksom.. heheh så det går i trappeløping, vasking, kanel og ananas!!! har du flere tips??
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 30. mai 2007 #16 Skrevet 30. mai 2007 sperm..får de som har tilgang på d? å legge planer..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #17 Skrevet 30. mai 2007 heheh sperm får jeg ikke tilgang på hihiher blitt fratatt mine rettigheter;) hahah men planer funker.. har eksamen på fredag.. det må da hjelpe.. vi får jo og fullmåne på fredag.. vi får krysse fingrene for det!!!
Marolla Skrevet 30. mai 2007 #18 Skrevet 30. mai 2007 Jeg leste at det måtte være fersk ananas og at man måtte spise 7 (!) kilo for at det skulle virke... Her er et annet tips: * Zoneterapi Hypofysen finnes under foten både på høyre og venstre storetå på midten av tåen – punkt A. Eggestokkene finnes på punktet under foten 1/3 del opp fra hælen i midten på både høyre og venstre fot – punkt B. Dessuten sitter punktet på oversiden av foten like ved hælen, på samme side som din lilletå. Hvis du tar fatt i hælen, så er det ca. 2 fingre opp – punkt C. Livmor finnes på oversiden av foten - på samme side som din storetå ved hælen. Ca 2 fingre oppe over hælen sitter punktet - punkt D. Der er 3 gode teknikker man kan benytte. 1) Man masserer med tommelfingeren det ømme stedet med sirkelbevegelser 2) Man holder et fast trykk i 1-2 minutter 3) Man bøjer og strekker sin tommelfinger over sonen Eller kanskje disse: * Stimuler brystvortene Dette er den sikreste formen for å sette i gang fødselen, fordi den bruker morens naturlige oxytocin. Hold varme kompresser mot brystene, og bytt på å stimulere hver brystvorte, evt bruk brystpumpe, i 15 min til riene starte. * Akupressur Trykk med hånd eller finger i stedet for nåler er akupressur. Punkt A – det beste punkt til å sette fødslen i gang – punktet er på lilletåens utvendige side bak neglefalshjørnet. Punkt B – aktiverer livmoren – beliggende mellom i fordypningen mellom den utvendige ankelkno og achilles-senen, på der hvor ankelknoen slutter. ( jeg oversetter fra dansk... jeg vet ikke helt hva ankelkno er på norsk ) Punkt C – mellom tommel- og pekefinger i svømmehudsfolden, hvor tommelfingerspissen rører høyre håndrygg – hjelper også med igangsetting. Du finner punktet og presser forsiktig i 25-30 sekunder, hvor du gradvis øker trykket til det er fast. Deretter skal du holde på punktet i 2-3 minutter og slipper langsomt igjen. * Sterk kaffe Dette skal fungere da koffeinet setter i gang magen og fordøyelsen, noe som også kan sette i gang fødselen.
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 30. mai 2007 #19 Skrevet 30. mai 2007 nei det blir lite med sperm her åsså..å planer,tja ska på ul imorgen..åså er det selfølgelig full måne da..men hadde trodd jeg skulle få en mai baby jeg da...men men..
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #20 Skrevet 30. mai 2007 huff ja det var min plan og!! vi får løpe i trpper i hele natt.. da må det jo nesten skje noe??? Vil ha henne ut nå!!!!
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 30. mai 2007 #21 Skrevet 30. mai 2007 jepp,trur nok det er tingen...måtte springe el rulle;) ned trappen i morrest var så innmari tissetrengt..å da kjente jeg det godt i magen etterpå ja..men gidder man å springe i trapper da? er så sinnsykt lat:)hehehehe
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #22 Skrevet 30. mai 2007 hahah ja dte var noe med det da.. og mister jo pusten etter 2 sekunder;) hihi ... nei tror det heller blir en god natt søvn her.... skal til jm i morgen får se hva hun sier!! Ønsker deg en god natt om du er her fortsatt... vi får snakkes i morgen for å se om det har skjedd noe!!! ps. når hadde du egentlig termin??
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #23 Skrevet 31. mai 2007 hei hei.. er du her i dg?? tror det er rier som er på gang her nå... har vertfall sterke menssmereter som varer i ca 40 sek og har 8ca 6 min mellomrom.. hjelp.. men er ikke så vondt enda så tørr ikke ringe føden helt enda.. er veldig spent på hvordan det går med deg... hold meg opdatert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå