Gå til innhold

litt hjelp fra 3.trimester !?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere også litt vondere noen dager, og ikke så ille andre? =)

klem fra 8+3 :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på hva du mener med vondt.

Hadde litt stikkinger (ligament-smerter) i magen (særlig nede til høyre...), men det var ikke skikkelig vondt. Det var noe som kom og gikk, og det varte ikke så lenge av gangen. Noen dager var det litt, og andre dager ingenting.

Håper det var svar på noe i nærheten av det du lurte på!

Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Jepp, det kom og gikk. Noen dager måtte jeg passe meg når jeg skulle reise meg opp av sofaen, måtte gjøre det saaaakte. Ellers knep det til i magen. Lykke til videre med bebisen!

Skrevet

takk takk :) nei, er jo ike vondt, men ubehagelig da=) kjennes ut som stikkinger og som om noen trekker i musklene mine der nede ;p

Skrevet

det er nok bare ligamentbåndene som strekker på seg:) hadde det sånn jeg også. helt normalt! Lykke til videre i svangerskapet.

Skrevet

Er nok de båndene som holder livmora på plass som strekker seg når livmora flytter seg. Det er forskjellig fra dag til dag hvor mye man merker det. Noen dager føles det ut som du kjenner det hele dagen,mens andre dager kjenner du det ikke i det hele tatt:) Lykke til hos legen i morra:)

Skrevet

Takk takk =)

tror ikke jeg skal be om hjertelyd imorgen, fordi blir sikkert bekymret hvis ikke jeg hører noe fordi det er for tidlig :/

Skrevet

Og så sier sikkert legen nei også. Siden det er såpass tidlig.. Men alltid spennende hos legen. Jeg skal på omvisning på føden i morra..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...