Gå til innhold

På do hele tiden.....og en urolig kropp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli gal, har konstant diare og er skikkelig rar i magen. Kroppen min er også urolig, klarer ikke slappe av. Noen som har tips???? Får ikke sove om nettene, føler meg så stressa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ingen tips, men jeg er også fryktelig løs i magen. Nevnte det for legen, men hun fikk jeg ikke no fornuftig ut av.

Skrevet

Jeg har også diare av og på..lurer på om d e er normalt??Er 33 uker

Skrevet

Jeg flyr også på do hele tiden, flere ganger om dagen. Noen sier jo at det er et modningstegn/økt aktivitet fra livmoren, men jeg har hatt det i mange uker nå, så tror ikke det gjelder meg ihvertfall. Tar det hele med stor ro, er 33 uker.

Skrevet

Jeg sliter også med en urolig mage og diarè uten at jeg vet at jeg har spist noe spesielt, greit å holde seg hjemme... Begynner uke 34 imorgen...

Skrevet

sånn hadde jeg det også,forferdelig slitsomt..å måtte holde seg i nærheten av doen hele tiden,for meg hjalp det å spise grovbrød..nå er det helt motsatt,det er også forferdelig..føler at man er fylt opp til randen,men får ikke til noe..nei,det skal ikke være lett:) jeg er nå to dager på overtid..

Skrevet

Fikk beskjed av jordmor i dag at det var tegn på forberedelse på fødsel, men når er jo en annen ting!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...