minne Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Holder på å bli gal, har konstant diare og er skikkelig rar i magen. Kroppen min er også urolig, klarer ikke slappe av. Noen som har tips???? Får ikke sove om nettene, føler meg så stressa.
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Har ingen tips, men jeg er også fryktelig løs i magen. Nevnte det for legen, men hun fikk jeg ikke no fornuftig ut av.
M&T&N Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har også diare av og på..lurer på om d e er normalt??Er 33 uker
prins 07, prins 10 Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Jeg flyr også på do hele tiden, flere ganger om dagen. Noen sier jo at det er et modningstegn/økt aktivitet fra livmoren, men jeg har hatt det i mange uker nå, så tror ikke det gjelder meg ihvertfall. Tar det hele med stor ro, er 33 uker.
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Jeg sliter også med en urolig mage og diarè uten at jeg vet at jeg har spist noe spesielt, greit å holde seg hjemme... Begynner uke 34 imorgen...
lille nina*Mamma til tre+spire Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 sånn hadde jeg det også,forferdelig slitsomt..å måtte holde seg i nærheten av doen hele tiden,for meg hjalp det å spise grovbrød..nå er det helt motsatt,det er også forferdelig..føler at man er fylt opp til randen,men får ikke til noe..nei,det skal ikke være lett:) jeg er nå to dager på overtid..
minne Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2007 Fikk beskjed av jordmor i dag at det var tegn på forberedelse på fødsel, men når er jo en annen ting!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå