Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 spes no når i spis veldig lite pga varmen å sånn...har fått mye mere vann i kroppen sia igår..tror i får ringe jm eller lege å få kommet inn og sjekket det... hvis det er svangerskapsforgiftning hva blir gjort da??
atwist Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 det har jeg og det er ikke unormalt har lagt på meg lite frem til no uke 35 men nå raser det på !
Mirakelungen Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jeg la på meg 2kg på 9 dager.det er ikke noe vanskelig det:) Særlig nå som det er så varmt, all væsken vi drikker legger seg på kroppen,,,,,
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Kan nok være varmen ja. Har gått gjevnt opp 1-5 kg i uken de siste 5-6 ukene nå (i snitt 2-3 kg pr uke) pga væske i kroppen, men har faktisk ikke utviklet svk.forgiftning enda likevel. Var så vidt borti det med +1 på proteiner og 140/90 i BT i to dager, men så gikk det tilbake av seg selv etter mye hvile heldigvis. Om det er svk.forgiftning så blir du sjekket ofte og blir BT for høyt eller du får for mye proteiner i urinen så blir du innlagt på sykehus og fødselen vil evt bli vurdert satt igang (hadde svk.forgiftning med nr 1 og ble satt igang pga det).
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Hm... altså 1 kg variasjon fra den ene dagen til den andre er helt alminnelig, gravid eller ikke gravid. Så vekten her er ikke en god indikasjon på noe hvertfall. Jeg la på meg 7 kg på ei uke på slutten sist- vann, og det var ikke noe galt med meg hvertfall. Ville ikke bli urolig over en så liten vektøkning.
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Det er helt normalt;) Jeg la på meg 10 kilo vann på 10 dager.. det er unormalt..hehe!! Nå gå jeg opp og ned 2 kilo annenhver dag ca.. syke, syke kroppen!
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2007 var hos jm idag...alt var bra da :-) mye vann i kroppen ja...hehe.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå