amilde 11.06 Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 Mitt var på 39 i går!!! (skrekk og gru)det hadde økt med 4 cm på to uker. Noen andre med høye mål? Jeg skal på vekstestimering i morgen og er veldig spent!
Mammatiltoskatter* spire 2016 Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 jeg skal på kontroll i dag og får målt det da.. men for en uke siden lå det på 36..
Kaktus 14.06. - 11 dager Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Mitt var på 35 i går - siste dag i uke 38. Lykke til på kontroll! Da hadde det falt 1 cm fra uke 36.
nybakt_mamma Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 jeg skal til jm i dag. har hele tiden ligget jevnt på kurven, men alt kan jo ha skjedd. er 37+3 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå