pyret&jeg+spire Skrevet 30. mai 2007 #1 Skrevet 30. mai 2007 hei hei! Noen som kan hjelpe meg med hva jeg skal skrive i brevet til føden?! Noen stikkord jeg kan følge!?! Og noen som har tips på hvor jeg kan få kjøpt albueskjell i Oslo?! Takk takk
stabilo Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 I brevet til føden kan du skrive hva du ønsker for fødselen din. Hva slags smertestillende du ønsker å bli tilbudt, om du ikke ønsker f.eks. studenter tilstede osv... Men husk at ønskene dine kan endre seg veldig under selve fødselen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå