lettbrus Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg tenner såå på at sambo putter forskjellige ting inni meg. Binder meg fast og utforsker kroppen min med akkurat hva han vil! Bl.a. har han brukt den største strl. på maglite i meg! Hva kunne dere tenkt å få oppi dere, evnt. hva bruker dere?? Det er lov å bruke anonymknappen for de som vi det;-)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2007 #2 Skrevet 14. juni 2007 Har ikke helt fått typen med på sånnt noe enda....Men jeg drømmer om det, og skal nok få det til en dag! Har ingen dildo eller noe, nettopp på grunn av dette, men jeg har noe annet rart! En rygg-massør! (hihi) En sånn plastsak med fire"armer", sånn at det står på tre ben liksom, også står et bein da opp. På enden av disse bena er det kuler i ulike størrelser. Denne bruker jeg når jeg er kåt og alene, den er utrolig deilig faktisk! Kommer ikke så dypt, emn kulene masserer g-punktet helt fantastisk, samtidig som et av de andre bena da akkurat når opp til klitoris. Denne koser jeg mye med, og med den største kula, kan jeg til og med ri den, hvis jeg legger dyna i en tull mellom den og madrassen! Anbafales virkelig, og jeg håper på å få typen til å bruke den på meg etterhvert. Men nå må jeg gå å kose litt med den igjen alene kjenner jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå