Gjest Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 I dag har vi hatt 25 grader. Det var som om vi hadde landet på en eller annen flyplass i varmere strøk da jeg åpna døra i dag. Det kryr av unger i gata, de voksne koser seg, vi prater og steller i hagen. Våren og sommeren er deilig. Kjenner at jeg lever, snuser inn god varm sommerlukt. Ungene var ufattelig møkkete i kveld. Lillegutt løp naken i joggesko, storebror syntes det var som å gå med boblejakke- når han gikk med t-skjorte. Kos dere jenter, håper sola og varmen når dere og:9
dritgrei hei hei! Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Ja vettu, dagen i går var helt fantastisk! VI hadde det så fint og her endte dagen med rekefest bare fordi det ble sommer.... Men hva våknet vi opp til i dag supermamma;-) ha ha ha... lenge leve vestlandsværet! klem klem klem
Karomamma Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Heldige dere, kose dere masse i vårværet!!! Her på østlandet pissregner det i dag
Urtete Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Her i Trøndelag er det strålende sol i dag!! (Tenk det, da!) Jeg vil ut! :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Heldige dere og jeg unner dere det altså;-)
dritgrei hei hei! Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 (det regner i dag altså..............) kjære urtete... nå er du snart ferdig på jobb.... da kan du stoppe innom et sted å kjøpe is på veien hjem sammen med jentene dine.... da er det sommer da. men når det gjelder været.... så syns jeg egentlig det er noe koselig ved allslags vær.... i dag er det sitte inne og ikke gjøre noe som helst slags vær, og det er i grunnen fint det også. :-)
Urtete Skrevet 30. mai 2007 #7 Skrevet 30. mai 2007 Jeg skal selvfølgelig jobbe overtid i dag. :-( Ellers skulle vi tatt en is på trampolinen i ettermiddag. Å sitte der i skyggen fra det høye nettet og fundere på livets mysterier sammen med jentene - det er koselig det!:-) Men jeg er helt enig med deg, Dritgrei. Det er noe koselig ved all slags vær. Det er en tid for alt, vettu! :-)
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #9 Skrevet 30. mai 2007 sol sol sooool hele dagen her ja =0) for en gang skyld har vi noe som ligner sommer =) hehe vært ute hele dagen.minisjefen har sovet i bare bodyen og fått en snerten,søt solhatt ;o) plena begynner å ligne plen,og resten av ungeskokken har vært ute å herja.solbrente i fjeset og lykkelige over at sommern er her.(nemlig ei som lurte på om hun skulle ha med ski på tur i dag,hehe) vi sender sola videre i september en gang.dere får vente på tur,he he he ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. mai 2007 #10 Skrevet 30. mai 2007 Hørte akkurat at Trøndelag skulle få knallvær til helgen, med 24 varme!!! Det blir berre lækkert!
Gjest Skrevet 30. mai 2007 #11 Skrevet 30. mai 2007 d e lækkert 7h ;o) hadde da over den temperaturen i dag å vi.å i går.men litt vind.så klestørk har vi gitt =) er godt å kjenne at jeg har energi igjen.sola er virkelig vitaminer for kroppen ja =0) men klok av skade siden sist sommer,så har jeg leita frem viftene,og kjøpt ny parasoll ;o)
Plutseliten :) Skrevet 30. mai 2007 #12 Skrevet 30. mai 2007 Åååå så heldige dere er! Ser på værmelding at det er så deilig og varmt hos dere. Unner deg og dine all varmen og klestørksola. Men....du tror ikke at du kunne foreksempel bare sendt bittelittegrann sørover ? Sånn til helgen kanskje? ) "Smiler pent"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå