Love my kidz Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Nå får jeg ikke til å bøye meg såpass så jeg får barbert leggene eller klippet neglene på tærne. Og jeg holder på å gro igjen!! I morgen tenkte jeg meg ut og kjøpe meg piratbukse eller sommerskjørt, men herlighet.. med disse leggene??? Huff...
jua 10.12.05 Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Huff kjenner meg igjen, føler at alt gror igjen.
FruV Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Unn deg en time med fotpleie og hvis gubben ikke kan hjelpe deg med å barbere leggene kan du jo bestille deg voksning =)
Marolla Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 jeg satt meg på dolokket med beina nedi ei balje og skulle barbere leggene mine for ei uke siden. Var storfornøyd med at jeg klarte å få det til selv... Tre dager etterpå så ser jeg at jeg hadde faktisk masse lange hårtuster igjen overalt! *sukk*
Ikkelektuell Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Mitt råd er å plassere en stol foran dusjkabinettet eller hva dere nå måtte ha på badet, og sørge for å ha dusjhode, høvel, skum og håndduk innen rekkevidde. Det gjør jobben tusen ganger enklere, spesielt siden risikoen for å miste oksygentilførselen er vesentlig lavere enn i stående (vaklende?) stilling...
*RutIetutt* Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg gikk i salong og fikk vokset bena (lår og legger) før vi dro til syden. Orket ikke styret med å barbere eller vokse de selv. SÅ deilig å være helt glatt i mange uker:o) + det gjorde ikke vondt i det hele tatt! Betalte 598,- og det var verdt pengene:o)
minime<3 in belly Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Nå er jeg i uke 34 og har ennå ikke problemer med å få barbert meg... Jeg bare setter meg ned i dusjen. Også må samboeren min komme å hjelpe meg opp igjen, men da har jeg i hvertfall glatte bein... he he Jeg orker heller ikke å være så hårete der nede så brukte hårfjerningskrem her om dagen og det var helt nydelig følelse etterpå... Følte meg litt lettere... he he... og ikke så hårete og ekkel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå