smågodt prinsessa Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 kjøpte emmaljunga smart duo combi.. veldig kjekk vogn:) også kjøpte mamma en nyyydelig vugge (mer som en trille-seng), med nydelig sengetøy! Også kjøpte vi andre små-ting.. NÅ begynner det virkelig å gå opp for meg at lille tassen kommer snart:)
mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Hei! så du var fra Stavanger, så regner me at du kanskje har vært her i området å handlet?!? kan jeg spørre hvor du kjøpte vogna og hva du måtte gi? vi er også mest interessert i emmaljunga vogn, men har ikke hatt tid til å sjekke markedet ennå
Anonym bruker Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Eg har kjøpr nett den samme vogna;) ja det er først når eg begynte å handle det gikk opp for meg, EG skal bli mamma. hehe. er rart..
smågodt prinsessa Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. mai 2007 Jeg var på den babybutikken påsiden av Kilden.. Vognen kosta 5598,-.. og da fikk eg med vognpose,sportsvognsdel,stelleveske osv.. men får ikkje vognen før i september da.. så måtte betale depositum..
mor til Tordenskjold +ny spire Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 takk!da får vi ta oss en tur å se:) var ikke helt gal pris heller d...
smågodt prinsessa Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. mai 2007 ja de hadde masse kjekt der.. gode priser:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå