kkbf Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 har begynt å klø på magen, får røde prikker. Er dette vanlig? noen som har hatt svangerskapskløe?
pylvis Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har ikke hatt svangerskapskløe, men tror det var elveblest. jeg fikk røde prikker på magen, "sideflesket", nedover lårene, lleggene og knehasene samt litt på armene. Jeg holdt på å klø meg ihjel, og etterhvert ble det roer på prikkene. Det sved også når jeg klødde så jeg prøvde å la være. Gikk aldri til legen, for på dagen så det ut til å bli bedre, men så begynte det utover kvelden. Det varte i ca 2 uker og jeg fikk høre at man kunne dra på apoteket å kjøpe en krem med antihistaminer eller hydrokortison. Jeg brukte aloe vera noe som lindret litt, men nå lurer jeg på hvorfor jeg ikke dro til legen med en gang.... Jeg klødde jo tross alt som en gal til tider! Håper for din skyld det ikke er svangerskapskløe, har hørt at det ikke er så gøy. Elveblest går jo iallefall fort over!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Jeg klør overalt...i dag er det ille. Roer seg når jeg tar en dusj...Skal til lege på torsdag...blir helt gal av dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå