Gå til innhold

Eg i brudekjole og han i bunad... Synspunkt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kva krav set det til brudekjolen? Andre som har gjort det på denne måten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overhodet ikke pent sånn jeg ser det!

Men hver sin smak... Vil tro det må være en helt enkel brudekjole uten noen form for pynt ivertfall..

mvh

Skrevet

hm,syns kanskje ikkje d passer helt..

d e kjempe flott m menn i bunad,men d blir litt kræsj til en brudekjole.

enten må begge eller ingen.blir liksom to vidt forskjellige stiler.

men d e min smak..

Skrevet

Kommer kanskje litt an på hvilken mannsbunad det er snakk om?

Lang bukse? Mye farger? etc.....

En venninne av meg giftet seg i kjole, mens brudgommen hadde bunad (som var helt enkel, sort dress med rød vest.): Det synes jeg var ganske pent :-)

Skrevet

Er enig med en av di andre svarene du fikk, om at det kommer ann på hvilken bunad han har.

Har han en sort med langbukser, er det fint med brudekjole inntil.

Mannen min har vest-telemarks bunad med langbukser, og den passer fint inntil en bryllupskjole.

Skrevet

Syns det høres fint ut, jeg. Mannfolk i bunad er flott

Skrevet

Ikke min smak, men jeg har sett det før. Da hadde bruden en enkel brudekjole og hadde valgt markblomstervarianten som pynt i kirken og brudebuketten o.l.

Skrevet

"Ikke min smak" - mente at det ikke var min smak at min mann skal ha bunad i vårt bryllup. Men menn i bunad er råflott da ;-)

Skrevet

Kjempe fint dersom han har lyst til å gå i bunad, men da må du ha kjole og blomster som passer til. Hadde kanskje droppa tyll, slør og rosa bukett ;)

Skrevet

enig med flere over her. Kan være fint hvis han har svart bunad med f eks rød vest og du har en enkel hvit kjole med f eks rød roser i buketten.

Skrevet

kjempe stilig menn i bunad er noe av det jeg syns er mest sexy i hele verden! og brud i enkel kjole da blir kjempe fint

Skrevet

Jeg synes det høres flott og "staselig" ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...