Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Går det bra med brie på istedetfor parmesan?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Steike så godt dette er:-) Brie var bare helt nydelig på da og med kvernet pepper over.........yummie:-)
Reveenka Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Åh, nå fikk jeg lyst på no godt å spise jeg og! Men ute på kjøkkenet råder kaoset, jeg ser ikke plata på kjøkkenbenken engang. Så jeg må rydde før jeg kan lage noe spiselig....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2007 Det er kjekt å få ryddet litt ja............hører jeg dem sier;-) Rydderydderydderydderyddedibberyddespisespisespise
Reveenka Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Jaja - da får jeg stikke og rydde litt da - tilbake om fem minutter!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2007 Hehehehe..........da smyger jeg meg ut i natten en tur jeg;-) Ja, jeg er stjernetitter:-)
Reveenka Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Stjernetitter du liksom - er det ikke ganske overskyet i kveld, da? Men nå har jeg ryddet frem kjøkkenbenken, og varmet opp en tallerken med fløtegratinerte poteter(hjemmelagde såklart!), og har dessuten fått løftet humøret flere hakk takket være samtalen med deg om arv og slikt c",) Det var tre ting på en gang, det!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 29. mai 2007 Herlig da!!! ........du skjønner det Reveenka, at her i distriktet er det altså "alltid" stjerneklart:-) Natta på deg og ha en god natt med god samvittighet og god mat i magen:-) Det hjelper godt det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå