Gjest Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 jeg fødte min lille snuppe i uke 27, pga morkake løsnet, har ikke fått klart svar fra noen, men hva med neste graviditet? vil dette skje igjen? hvor stor er sjansen? Er så redd for å bli deprimert den dagen vi blir gravid med neste barn, om den dagen kommer da. Tror ikke jeg kan klare å glede meg over noen ting før barnet er født. Men er jo en liten stund til vi prøver igjen da, så jeg håper at jeg kan komme meg litt over alt det som har skjedd før den tid. Håper det er noen som kan dele litt erfaringer med meg...
Mamma 10 uker på forskudd Skrevet 31. mai 2007 #2 Skrevet 31. mai 2007 Jeg kan ikke svare på alt, da jeg har bare 1 barn... Men jeg hadde også en morkake som løsnet, og fikk beskjed fra legene ved sykehuset at dette var noe som kunne plutselig skje. Det hadde ingen betydning for neste svangerskap... Tror likevel jeg vil gå litt på nåler ved et eventuelt neste svangerskap, til fødselen er over. Riktignok fant de ut at det var en betennelse i morkaken som gjorde at den løsnet. Kan sikkert finnes flere årsaker, som kan ha en annen betydning for senere svangerskap. Tror at når tiden er moden for å eventuelt prøve på neste baby, finner vi nok glede i det. Selv om tanken er litt langt borte fra det akkurat nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå