Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 og gå gravid, har litt under 2 mnd igjenn og er så vanvittig sliten og lei. Kan ikke gå noen sted pga kraftig bekkenløsning og vondt i ryggen. Og dagene blir kjempe lange .. hmm flere som har det sånn ??
natemor til 2 Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Apsolutt... Har to uker igjen... og jeg skriker snart hvis denne ungen ikke får rumpa i gir!!!
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har det sånn Men kan ikke si at jeg føler meg lei av å være gravid enda. Han skal få kose seg der inne en stund til. Men jeg er lei av å ha vondt. Har langsomme dager, og tyngre skal det bli etterhvert som magen vokser. Men den siste tida går nok fort, med sommer og allting! Klem!
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 hehehe bra det er flere som har det sånn ..
ChriVil~stolt mamma~ Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 SKRIVER UNDER PÅ DENNE!!!!!! 6 dager (snart 5) til termin her.. og jeg flyr snart på veggen... har prøvd sex, gått tur, vaska huset og hoppa opp og ned... men hjelper det?? Nei da, får bare masse kynnere!!! Slimproppen gikk på fredag og jeg har liksom fått litt forhåpninger her da.. Så vi får xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx finga for at de her barna våre har lyst til å hilse på oss snart!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå