Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Hvordan ligger det ann med: Ødem Blodtrykk Urin O.S.V.. Takk for svar.
alenemamma_ Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Jeg har kanskje svangerskapsforgiftning. Ødem: 2-3 Blodtrykk: 140/95 Urin: spor av eggehvite I dag og i går har jeg også vært ganske svimmel og hatt "press" i pannen og øynene. Gredde ikke å sove i går nesten fordi det føltest ut som om senga gynga, men det var sikkert pga solen som hadde stekt hele dagen.
SOMMER :) Skrevet 30. mai 2007 #3 Skrevet 30. mai 2007 Jeg har ikke, men er i faresonen pga høyt BT før svangerskap. Jeg bruker medisiner mot høyt BT. Men det ser ut til å ¨å ganske bra, er i uke 31 og BT holder seg ganske langt nede. Svarer likevel jeg... :-) Ødem 1 BT ca 140/85 Urin +1
Villeville Skrevet 30. mai 2007 #4 Skrevet 30. mai 2007 Heisann! Jeg har svangerskapsforgiftning og går på medisiner for å holde trykket under kontroll. Øden 2-3 BT 135/95 En god dag i dag:-) Urin 2+ Veldig varierende form. Avhengig av om jeg klarer å ligge i ro eller ei...
scubagirl med scubababy Skrevet 30. mai 2007 #5 Skrevet 30. mai 2007 Jeg er i faresonen, men ingen svangerskapsforgiftning påvist ennå.. Har ingen hevelser utenom at jeg har måttet ta av meg ringene på fingrene. Urinen er helt fin.. BT lå idag på 140/90 (Tar medisiner for dette. Har slitt med høyt BT i flere år) Sliter med litt hodevondt. Idag er jeg helt fin. Men sliter med en vond skulder, som gjør at høyrearmen min føles vissen. Skal til legen om en times tid for å sjekke dette...
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 30. mai 2007 #6 Skrevet 30. mai 2007 Jeg ligge ri grenseland for sv.sk.forgiftning så de passer godt på meg Ødem: 2 Urin 1 BT 147/94 Fått beskjed om at hvis jeg får pannevondt og/eller vondt høyt oppe i magen så skal jeg pelle meg på føden med en gang......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå