venter sommerbaby :) Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Denne gangen skulle jeg vite om det er en jente eller gutt i magen min. Har fått høre jente på 3 ultralyder. Har gjort i stand stellekomoden og der er det mye rosa. De siste dagene har jeg fått skikkelig guttefølelse. Var til jordmor i dag og fosterlyden lå på 133-140 og det forsterket jo min følelse på gutt. Har hørt at jenter ofte ligger på 150 og oppover. Er det noen andre som venter jente og har så lav fosterlyd?
@nsker3en Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hei Jeg venter gutt (uten tvil:-)) og hans fosterlyd har ligget på jente nivå hele tiden dvs 140 og oppover. Dette med fosterlyd er bare et kjærringråd.. ikke glem det.
M&MH Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Ja,jeg mener også dette bare er tull!Jeg venter jente og min har ligget på under 140 for det meste...
stabilo Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Har akkurat vært på sjekk pga. lite bevegelse. Pulsen til den lille lå da jevnt på ca 130. Fikk også bekreftet for 3 gang at vi venter en jente på ultralyd:)
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Lå på 140 i dag og veter jente...har ligget både over og under dette..kommer jo an på hva ungen gjør inni der i øyeblikket hjertelyden blir målt:)
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Her har lyden ligget på 150 helt til for tre uker siden, da den sank til 135, og sist uke125... Jm antydet jentelyd når den lå rundt 150, men da vi var på ul mente den jm at det er en gutt vi får. Men hun turte ikke å garantere det, selv om hun mente at det måtte være utstyret hun så... Tror ikke helt på dette med jente/guttelyd,jeg... (Har bare 2 1/2 uke igjen...)
*RutIetutt* Skrevet 30. mai 2007 #8 Skrevet 30. mai 2007 Fosterlyden til min gutt og jenta jeg venter nå har lagt mye likt - tror ikke på dette med fosterlyd og kjønn i det hele tatt. Jm sa også at det var bare en myte - det kommer helt an på aktiviteten babyen er i når hjertelyden blir målt. Gutten min lå mellom 130 og 154 og jenta har lagt på 140-158 de gangene hun har målt. Ville nok heller stolt på 3 ul`er enn en myte om hjertelyden, for å si det sånn;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå