Gå til innhold

symfysemål uke 27?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer litt.... venter nr 3, og denne gangen ligger jeg på 27 i uke 27.... litt over gjennomsnittet liksom....

hvordan er det for dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Venter nr 3, har ikke mål fra uke 27. Men i uke 26 var sf målet på 25 og i uke 30 var det 30.

Skrevet

Jeg lå på 28 cm i uke 28. Venter også mitt 3. barn og har mye større mage nå enn før og så er den mye lenger ned. Jordmor sier av jeg har mye fostervann, derfor er magen så stor.

Skrevet

Jeg har også mye lavere mage denne gangen, er også større enn de to andre gangene. Har født 2 store barn og vet jeg venter en stor gutt denne gangen.Synes ogsa det er mye tyngere å gå gravid denne gangen, hva med dere?

Skrevet

var 24cm i uke 27.under snittet! :(

men i uke 34 var jeg 33 cm...saa det var jo bedre!

Kommer an paa fra gang til gang hvem som maaler..og hvordan babyen ligger har jeg skjont!

for min del er det forskjellige som har maalt alle 5 gangene!

Skrevet

godt å høre at jeg ikke er så altfor stor he he...

det er mye tyngre denne gangen. Kan ikke huske at jeg ble så fort stor med de 2 andre. I tillegg holder denne karen meg våken på natten. Må ligge på en helt spesiell måte før han lar meg sove....

Blir litt forvirra på beregningen på hvor langt jeg er, her på BIM er jeg 29+? mens hos jordmor var jeg 2 uker kortere... hmmm.. snordig.

enn dere?? lenge igjen?

Skrevet

målte ikke i uke 27 ... men lå på 29 i uke 29 (omtrent som deg altså...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...