Gå til innhold

Nå trenger jeg deres synspunkt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi planlegger bryllup, men har ikke så høy budget. Vi har da tenkt på og be de nermeste. (foreldrer, søsken, besteforeldrer, barn og forlovere omtrent) Men vet at det er mange som kommer til og bli skuffet da, fordi dem vil være med.

Jeg tenker da at vi ber alle de som vil komme i kirken. (Det må jo være det dem vil være med på?)

Men at vi forklarer for dem at vi desverre ikke har råd til og be alle på bryllups festen. Og derfor prioriterer de nermeste til festen.

Hva mener dere om dette? Blir det helt fel eller er det en god måte og gjøre det på?

Håper på mange svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm...forsto jeg deg riktig når du tenker å be noen kun til kirken?

Isåfall er ikke dette vanlig. Alle som vil kan komme i kirken, enten de kjenner deg eller ikke, så du trenger ikke be noen til å overvære vielsen din. Den er åpen for alle som vil.

Og det går fint av å invitere bare de nærmeste til bryllupsfesten etterpå. Blir noen skuffet, er det ikke ditt problem. De fleste har forståelse for at bryllup koster, og respekterer dette.

Alternativt kan du jo invitere flere til kaffen etterpå, eller gjøre det utradisjonelt med en enklere og billigere bryllupsfest, med plass til flere gjester.

Mulighetene er mange, gjør det som passer best for dere. Det er deres dag!!!

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...