Karomamma Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 ... hvem er mest utholdende i landet her? Well, her sitter jeg igjen. I rommet utenfor Karosnuppas... I dag har det bare vært roping og oppfinnsomhet, ikke noe illskriking. Ennå... Jeg humrer godt foran PCen. Nå er hun i gang og har tydeligvis skjønt at jeg ikke kommer inn med det første. Så da er det rett over på "pappan min" gjentatte ganger med økende volum og til slutt i rekka det konstanterende "jeg jope pappan min"... He he, jeg synes hun er ganske flink til å uttrykke seg den lille kroken, som akkurat fylte 2. Måtte kvele latteren flere ganger på badet i sted. Da sto hun oppreist på benken og sa meg et par sannhetens ord med alvorlig ansikt. "Ikke sove nå jeg" og "ikke jeg sove senga nå" mens hun viftet med pekefingeren Fint å få dibbet litt i hvert fall... Jeg lo godt i går av Tiggywinkles 2-åring som bruker fornavnet når hun roper på "XXXmoren min"!!! He he he...
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 åååh,du er vel flink vel;o) ingenting er værre enn å høre ungene skrike,mase og styre på for å få slippe å legge seg..men det går over.mulig en gang i tenåra,hehe hun er nå flink til å prate ja.å så må du ikke glemme å skrive ned det hun sier i disse tider.kan være morro å ta frem til konfirmasjonen,hihi. ser ennå for meg hvor fin hun hadde blitt med nattdrakt og sko =) han her sier ikke mye når han blir lagt.er før vi kommer så langt at han jamrer seg.men det går på "da da daa" å andre lyder å åiåiåi.å når jeg er veldig treg med legginga...maaamamama..å et vræl etter ;o)
Reveenka Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Sjarmerende c",) De er jo ganske søte da! Her i huset pleier seksåringen og fireåringen å si til meg: "mamma, nå blir jeg STRENG på deg!" hvis de syns jeg tar ukloke avgjørelser - som feks å bestemme at det blir brødskive med leverpostei istedet for corn flakes til kveldsmat...
gammel røy Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 he, he- virker ikke gråt får man prøve sjarm!!
Karomamma Skrevet 30. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 30. mai 2007 Siste nytt: Det gikk mye raskere i går, bare tre kvarter mot flere timer de forgående kveldene. Vi går på med freidig mot igjen i kveld. Jeg merker at jeg har mer overskudd til å gjennomføre dette nå når jeg ikke har det så stressende på jobb. Synd, men sant... Og mang en god latter!! Jeg la henne ned i senga i går, og da sa hun "ikke dytte, mamman min", "dytte ikke lov". He he... moroklumpen
Trollmora Skrevet 31. mai 2007 #8 Skrevet 31. mai 2007 Hvordan går det Karomamma? Har Karosnuppa skjønt tegningen? Hos hos ble det ikke noe orden før snuppa sluttet å sove på dagen. Litt tidlig synes nå jeg, men der var det stor aktivitet i senga frem til klokka ble 21 og vel så det. ...og ikke noe er så sjarmerende som når små tupper vet hva de skal bruke ordene til )
Karomamma Skrevet 31. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2007 Hei på deg! Det går bedre og bedre dag for dag... Tralalala... I går tok det bare en halvtime, så hun har skjønt tegninga Hun sover fremdeles godt i barnehagen så vi lar henne bare fortsette med det! Vi vet jo fra før av hvordan det skal gjøres, så alt går greit så lenge vi har overskudd til å kjøre hardt et par dager i strekk. Hun skal "dessverre" på ferie til mormor og morfar i en uke snart, så da blir det vel samme balubaen uka etter... Den tid, den sorg Sjarmerende er ordet
Tiggywinkle Skrevet 31. mai 2007 #10 Skrevet 31. mai 2007 Festlig dette...her er det fortsatt mye masing og roping. Men hun går ikke ut av sengen, grindsengen føler hun seg visst aaaltfor stor til om dagen så nå er det stor seng som gjelder... Men hun sover ihvertfall som en stein når hun endelig sovner.... Lykke til videre til dere:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå