Gå til innhold

Dere som ikke vet kjønnet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..hva tror dere det blir? Har dere en sterk formening? Noen som har tippet riktig tidligere? Jeg tror litt det er en jente, mest fordi alle andre tror det. Egentlig har jeg ikke så sterk følesle om hva det blir, men syns alle har født før uten å vite det sier "at de bare visste hva det ble".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tror jeg har en gutt i magen, blir spennende å se, hadde termin i går.

Skrevet

Jeg har guttefølelse.

Helt overbevist! Blir tullete i hodet om det viser seg til å være ei jente! Magen har vi kalt Daniel i flere måneder.

Skrevet

Vi vet ikke hva det blir. Vi har trodd gutt hele tiden, begge to, men nå i det siste har jordmor sagt at fosterlyden heller litt mot jente. Ligget mellom 138-145 når jeg har vært på kontroll. Så da tror jeg litt jente..selv om de fleste sier det blir gutt pga tutmagen, hehe:)

Men da jeg var på sykehuset for en uke siden, målte de fosterlyden over en lengre periode, og da lå den på gjennomsnitt 135. Så da trodde vi litt gutt..hehe. Så det blir spennende å se:)

Skrevet

Vi veit ikkje ka vi får!! Men bestemora til sambuaren min trur det er gut... elles veit ikkje eg ka folk trur.. eg har ikkje noke følelse på ka det blir.. blir no uansett spennandes å sjå!!!

Skrevet

Hei. Hadde veldig sterk følelse med første mann på att det ble en jente og jeg hadde rett. Tror på jente denne gangen også, men er ikke like overbevist

Skrevet

Var helt sikker på at det ble jente sist, og det ble det jo også. :)

Nå har jeg hatt litt jentefølelse, men jeg har egentlig ikke peilig.

Ville egentlig vite kjønnet, men den vil jo ikke vise. Hehe.

Skrevet

jeg heller litt mot gutt jeg.... men alle andre i familien tror det er en jente... Sier de har drømt det, eller bare fått en sånn en sterk følelse av det, helt uavhengig av hverandre....

Skrevet

Har en veldig sterk følelse om at det er en gutt. Blir overrasket hvis lille bebisen er en jente :)

Skrevet

Jeg vet at jeg har gutt i magen denne gangen (pga ultralyd), var helt sikker på det forrige gang også, men da tok jeg feil. Min magefølelse er altså ikke mye tess...

Skrevet

Hei. Har ikke peiling på hva det blir jeg! Har liksom "alltid" trodd at alle får denne følelsen, men dette gjelder definitivt ikke meg! :-)

Skrevet

Jeg har en ganske så sterk guttefølelse.blir bare sterkere og sterkere denne følelsen,så jeg er veldig spent på om det stemmer.Tror faktisk jeg blir lettere skjokka om det skulle dukke opp ei jente.Enda 29dager til termin da.....

Skrevet

Sist var jeg overbevist om at det ble en jente (spør meg ikke om hvorfor), og det stemte det.

Denne gangen har jeg ingen spesiell magefølelse og da sier alle rundt meg at da blir det sikkert gutt. Det er i alle fall en stor gjettekonkurranse på gang på arbeid:)

Vi skal på en UL til 13. juni, så vi har 1 sjanse til på å få vite hva det blir før fødselen.

Skrevet

Jeg har følelsen av at det blir en gutt. (Har alltid trodd at min første skulle bli gutt) men alle andre tror det er ei jente, så da blir en jo litt usikker...

Blir nok litt pinlig hvis jeg (mammaen og greier) er den eneste som tar feil!

Skrevet

Vi har en følelse for gutt.

Har vært på flere ultralyder pga. risikosvangerskap. Ingen lege har spurt om vi vil vite kjønnet, så det er ikke sikkert det har syntes så godt, eller de rett og slett bare har konsentrert seg om det medisinske...

Ganske tidlig begynte vi å kalle nurket for "junior". Vet liksom ikke, men guttefølelsen er nok der...

Skrevet

første gangen var jeg sikker på at det skulle komme en gutt, men det ble ei nydelig jente. stoler ikke helt på magefølelsen nå... :-) har trodd gutt denne gangen også men nå heller jeg mer mot jente. blir spennende å se... :-)

Skrevet

alle tror eg får gut..men har en liten følelse på jente eg da.. men eg har visst en guttemage:P

Skrevet

Alle tror vi får jente. Tror det selv også, men har trodd det lenge før jeg ble gravid... Men når den sparker så tenker jeg at det jo kan hende det er en gutt. Så har vel egentlig guttefølelse, men tror det er jente. Logisk???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...