Gå til innhold

Lekke fostervann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man lekke bittelitt fostervann? I går og i dag har jeg skiftet truse tre ganger fordi den er blitt våt. Det lukter ingenting, så jeg tror egentlig det er kjempetynn utflod. Er det mulig å sjekke det selv? Leste at pH skal være 7 eller under om det er utflod. Måles det med strips? Kan man kjøpe det på apotek? Mannen er litt stressa kan man si. Hehe. Er 35 uker gravid. Og vil helst ikke ringe føden egentlig, synes det hele er litt flaut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var til sjekk for jeg trodde vannet mitt gikk.. men det var visstnok meget tynn utflod...

Skrevet

samme problem som deg. tror det samme og har vært 2 ganger på føden for samme greiene. men da fant de ingenting.

føler meg veldig dum kan en si....

lurer også på dette med strips....noen som vet ?

Skrevet

Jeg var på føden i helga, fordi jeg trodde jeg lakk fostervann. Jeg skifta omtrent truseinnleegg hver gang jeg var på do, og det var tynt som vann og lukta ingenting. Så vi bestemte oss for å ringe føden. Var inne på sjekk, og det viste seg at det bare var utflod, som var ekstremt tyntflytende..

Hvis du er i tvil, så ville jeg absolutt ha ringt...ikke noe flaut i det hele tatt..

Skrevet

va på sjekk pga de trodde eg lakk litt fostervann..samme sympomer som deg,men var kun i uke 26...fikk ekstra ul samme dag pga de misstankane...så eg ville sjekka va eg deg pga infeksjonsfaren om det er fostervann du lekker...grudde meg i hel satt med tårene å klumpen i halsen...men di var super snille med meg:):)

Skrevet

jeg er reddfor det samme....kjedelig å føle det!lurer også på dette med ph-måling???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...