Gå til innhold

Grusom stripping...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da har jeg vært på stripping på føden og .....herlighet det gjorde vondt....er det noen flere som har opplevd lignende? Var 2 ganger på det samme når jeg gikk overtid med min første-fødte,-men denne gangen var det ti ganger vondere!!! Ble litt av et sjokk må jeg si at det var så smertefullt...Var der og fikk det gjort i seks-tida og siden har tårene bare trillet...nå frykter jeg fødselen på alvor!!! Noen flere som har fått det gjort nå og syntes det var ille eller??? Er termindagen min idag og hadde visst 2 cm åpning men hun kunne strekke det til 4 cm....huff nå gruer jeg meg virkelig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gjorde det flere ganger med førstemann... og skal vel ærlig innrømme at det var temmelig jævlig.....

lykke til med fødselen

Skrevet

Hva er stripping egentlig? Tar jm fingrene inni åpningen og tøyer? Eller bruker hun noen instrument?

Skrevet

jupp...bruker fingrene ja og strekker og sliter i åpningen...men nå skal det være sagt at det trenger visst ikke å være like smertefullt for alle...kommer vell an på hvor langt modningen har gått før de sliter og drar der inne...Dette skal iallefall bidra til at modningen går fortere og provosere fram rier...skal selv tilbake om 2 dgr hvis ikke noe har skjedd før den tid og da blir det vell å gå igjennom det samme enda en gang..grøss....

Skrevet

Jeg ble strippet med første-mann, var grusomt vondt, men tror nok det har endel å si hvor moden man er, for da jeg ble strippet, var jeg langt fra moden, og livmorhalsen var tilbaketrukket, så det kan nok forklare hvorfor det var så sinnssykt vondt..

Skrevet

Er nok veldig forskjellig det der. Jeg har alldri syntes det har vært sertefullt, bare ubehagelig. Var og gjorde dette på søndag. Jeg ble også tøyd til 4 cm. Håper det skjer noe snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...