Gå til innhold

fødte trillinger ....mistet benjamin


alenemamman til lille

Anbefalte innlegg

ble lagt inn på sykehuset i forrige uke med premature rier, som ble stoppet. fikk også lungemodnings-sprøyte hvis noe skulle skje..

men natt til søndag startet de igjen og klarte da ikke å stoppe de...jeg ble da sendt ned for keisersnitt og klokka 02.23 kom tvilling en..de andre kom med ett minutts mellomrom.

de ble lagt i kuvøse og flyttet tilnyfødt intensiv med en gang..pappan var med de hele veien...selv lå jeg i narkose og våknet opp på oppvåkningen alene...virket som en evighet før jeg fikk se barna mine.

tvillingene veide 970, 910 og 895 gram..den minste klarte seg desverre ikke ....fikk hjerneblødning og døde i armene mine bare 9 timer gammel...det er det vondeste jeg haropplevd noen gang..men alikevel så utrolig takknemlig for å ha fått opplevd lille benjamin.

de to andre er sterkere..kristian og johannes ser ut til å klare seg etter forholdene bra og legene er veldig opptimistisk.

 

ble nå sendt ned for å hvile litt av mannen min som nå er hos guttene.

men er ikke så lett å få sove heller..er alt for mye som skjer..og tenker påden lille 2 åringen vi har hjemme..hva sier man til henne?

tror heller ikke det har gått helt opp for meg at benjamin er borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei...

 

Så trist å lese om lille Benjamin, livet er så urettferdig...:o(

 

Tipser deg om www.englesiden.com, for foreldre som har mistet barn... Det har hjulpet meg i sorgen etter vesle englegutten vår, Theodor. Han er enegget tvilling med Sofus som lever i beste velgående...

Theodor døde i magen min, i uke 21- 22 i svangerskapet av TTTS. Ikke det samme som du har gjennomgått, men jeg vet tapet av å miste et barn man elsker så høyt...

 

Ønsker deg lykke til med Kristian og Johannes, håper de klarer seg og vokser seg store og sterke.:o)

Tenner lys for Benjamin i kveld...

 

Klem fra englemamma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...