Gå til innhold

Mamma, mia! Tvillinger i vente. .....


mamma :-)

Anbefalte innlegg

Gikk på vanlig sjekk og....ups..gravid. ikke en men to!!!

Har en som begynner på skolen og en på snart 2. Mamma mia! Må vel selge begge bilene og kjøpe minibuss..hehe....Tror ikke det har gått opp for meg ennå.....litt uvirkelig føles det. 4 barn!!! må jo le litt...;)

Noen andre her som venter 2 og har 2 fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ojoj!! Så spennende da! Skjønner jo at det kom som en kjempeoverraskelse, men snart så vil det nok gå opp for deg:)

Har ikke opplevd det selv, men ville bare GRATULERE deg med TO SMÅ:)

Lykke til videre:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en cycte som jeg skulle evt. fjerne...men det slapp jeg gitt! Forsatt litt "tommelomsk"

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk,takk! Trenger det. Selge bilene å kjøpe buss.......har bare 3 soverom......liten bod.....mamma mia. 4 barn er liksom en liten flokk.

Skal på ny sjekk om 2uker og innen da har det nok gått opp for oss!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt noen cyster, hvis jeg har det nå, kan det være farlig for barnet da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er nok litt av en omveltning, herregud!! Plass i bil, hus, utstyr osv..

Men alt det matrielle ordner seg for snille jenter, tenk heller på den doble gleden dere får:D

Så spennende da!! Lykke til på ny UL, kanskje det går opp for deg da:) Syns det høres kjempekoselig ut! Hvor gamle er de to andre du har da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo hvor gamle barna dine er.. For jeg kan jo nemlig lese;) Haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to og venter en. Men venninnen min har 4 og det går veldig bra. Men 7-seterbil er jo fint.... Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye.... Jeg er eldst i en søskenflokk på 6 stk ;o) Det er så koselig å være en stor familie ;o) Kunne ikke tenke meg noe annet... Men ja.. Stort hus og minibuss måtte mine foreldre skaffe seg de også ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...