Gå til innhold

Er babyen deres flinke til å ligge på magen å løfte hodet?


LizzyG

Anbefalte innlegg

Babyen min er ikke så veldig intr i det, så det ender som regel med at hun begynner å gråte. Hun skjønner ikke at hun kan bruke hendene til å komme seg høyere opp, men det kommer seg vel senere. Hvordan er babyene deres på det området?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thea VAR veldig flink, men er plutselig ikke intr mer =/ Litt rart. Hun løftet hodet veldig høyt og holdt det der i noen sekunder for ett par uker siden, men nå ligger hun bare å sikler ;o) Men.. det retter seg vel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er snuppa veldig flink og fikk mye skryt på 6-ukerskontrollen (da var hun 2mnd...). Hun holder hodet lenge oppe og løfter det høyt opp slik at hun ser rett frem. Men jeg legger alltid hendene hennes framforbi henne slik at det blir lettere for henne, siden hun ikke helt har styring på hendene sine enda. Siden hodet fortsatt er ganske tungt, ender det som regel med at hun snur seg over på ryggen/tipper over på ryggen (ingen bevisst bevegelse).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!

babyen min er helt vill!! om 2 dager er hun 11 uker, og hun er utrolig aktiv. som regel når hun ligger på magen berører hun underlaget kun med magen. bena og armene og hodet er oppe og virrer. ja, hun står liksom i bro feil vei... hehe!! hun er morsom å se på når hun holder på slik. og hun kan holde på med det en god stund før hun blir trøtt. så, ja, jeg synes hun er flink! :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...