Gå til innhold

Uke 37 og Sykt vondt i skambeinet :`(((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arrgh.....har hatt vondt til tider i det jækla beinet, men i det siste er det blitt verre og verre!!!

Håper INDERLIG det forsvinner etter fødselen!!!! Det riiiiver sånt inni det! :``(((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også vondt i skambeinet. Trøster meg med at det er fordi kroppen gjør seg klar til å få ut en baby. Våknet om natta forige gang av at det knakk i skambeinet, og det var da fødselen startet. Har ikke hat noe problem med det i ettertid, før nå da. Men nå skal det jo komme en baby ut igjen snart;)

Skrevet

Du har ikke bekkenløsning,da? Kan høres litt ut som det, men det går hedigvis over... :)

Skrevet

åååh... jeg også... er nå i uke 39, og det begynte rundt uke 36-37... dersom jeg beveger meg masse... da kommer det... helt forferdelig grusomt.....

Skrevet

Se positivt på det jenter,selv om det er vondt. Ei veninne av meg hadde også dette,og legen hennes sa det var helt normalt og tydet på at hun ville føde i løpet av ei uke. Det stemte det. Kanskje det gjør det hos dere også,og da har dere nurket deres i armene ganske så snart:) Lykke til,krysser fingrene;)

Skrevet

Det knepper i bekkenet mitt når jeg går..kjempeekkelt.. får grøsninger..

Skrevet

Ja, det hadde ikke vært feil å fått ut gutten min om en ukes tid nei ;)

Huff.....knepper det ? Hørtes creepy ut!! Her knepper det ikke men river som sagt....menmen....la oss håpe det gjør godt for noe og det er fort borte etterpå =)

Lykke til jenter!! Snart er vi i mål!! :)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...