Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Jeg er i første trim, og noen dager har jeg ganske mye "voksesmerter" i magen, og andre ikke.. er dette normalt?? er 8+1 =)
Nanna1976 Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Det vil jeg vi det er. Synes ikke å huske at jeg hadde like mye "smerter" hele tiden. Sikkert ikke noe galt ihvertfall:)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Er ikke smerter, men heller sånn typisk, noe som strekker seg inni der smerter skjønner ? man blir jo så stresset inne på 1 trim.. for ALLE snakker jo bare om SA og MA om og om igjen.. så sitter inpå her jeg
Marolla Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Syns man glemmer så fort jeg. Syns å huske noen smerter rundt navlen. Og så tøyes jo livmora, og det ga litt smerter, men det var ikke konstant.
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2007 her jo ikke konstant jeg heller da =) bare sånn litt her og litt der =)
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 29. mai 2007 #6 Skrevet 29. mai 2007 Jeg hadde en del smerter når ligamentene til livmora strakk seg. dette kom bare til til og fra, men jeg kunne merke det spesiellt godt når jeg reiste meg opp, eller forandret sovestilling på natten. Lykke til videre i svangerskapet!! det er helt sikkert ikke noe å bekymre seg for ;-)))))
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Jeg hadde en del voksesmerter de første ukene, akkurat som det strakk seg der nede. Men det ble i grunn borte, husker ikke helt når, men kanskje rundt uke 8-10.
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Jepp...det hadde jeg oxo i starten, en kveld var det faktisk så vondt at jeg ringte legevakten (og jeg ringer ikke lett dit!) ....men det ga seg, og alt er fint i uke 37 Er vel de der senene som strekker på seg inni magen som kan være litt vondt/ ubehageligt....men alt er nok fint :)Lykke til!!
ramløsa- nok en gang Skrevet 29. mai 2007 #9 Skrevet 29. mai 2007 Ja, det varierte definitivt, sikkert alt ok. Lykke til
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #10 Skrevet 29. mai 2007 Ja det hadde jeg masse av, strakk og utvidet seg der inne. Synes det har fortsatt gjennom hele svangerskapet jeg, bare at nå er det i hele magen ikke bare under navelen:)
beibiboom Skrevet 29. mai 2007 #11 Skrevet 29. mai 2007 Jeg hadde mye både av slike smerter du beskriver og disse menslignende smertene. Jm sa det var fordi livmora utvidet seg, og at dette for noen kunne kjennes veldig godt. Jeg ble også livredd av alle disse ma og sa historiene, og var sikker på jeg var nestemann til å miste... prøv å ikke heng deg opp i det! klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå