Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 14 uker på vei, og har i mange uker klødd som besatt i skrittet! Er jo ikke bare bare å klø seg der heller.... Kan det være fordi jeg barberer meg fullstendig nedentil? Har gjort det siden jeg var 15, men først nå at det har begynt å klø så ekstremt mye.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sopp skal du nok se :D Hehe ikke lenge sdien jeg behandlet meg selv for d heller hehe

På siden her en det en reklame for canesten, fåes kjøpt reseptfritt på apoteket. Bare husk og dytt pillen opp med fingeren og ikke den greia som følger med. Så smører du deg med krem i 7dager er det vel :D Og volla alt er bra igjen :D Hehe :D Sluter og klæ allerede etter 2dager, men kremen må brukes i 7. :D

Skrevet

er d sopp er det sviende kløe som oftest og har du svikløe inne i vagina er d sopp der oxo, men har du ik hatt det før ville jg gått til lege å fått d bekrefta... har du sluttet å barbere deg nylig kan d være hårene som vokser ut igjen og det klør oxo mye men ikke sviende...

Skrevet

Har hatt sopp et par ganger før, så jeg vet liksom hvordan det er.

Nå er det kun kløe, spesielt trekanten liksom, der hårene vokser...

Skrevet

Det kan og være at balansen i underlivet er off siden du er gravid, jeg har detsamme. Ble anbefalt Vivag fra apoteket, melkesyrebakterier, og det ser ut til å hjelpe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...