Lille Trille 2015 Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 I dag var jeg og prøvde bikini og andre sommerklær som jeg trenger til ferien i midten av juni, og da jeg stod der i prøverommet så oppdaget jeg "plutselig" at magen min var blitt så stor....Har ikke tenkt over det, men når jeg kikket i dette prøveromspeilet så fikk jeg sett at "jepp - her har magen plutselig skutt ut" Flere som har gjort sånne plutselige oppdagelser?? Er forresten 26+0 i dag....Føler ikke at jeg er blitt så mye tyngre/større sånn ellers liksom - bare magen som har vokser seg rett frem/utover:) HE,he... her oppdager man stadig nye ting
Dragemor Skrevet 30. mai 2007 #2 Skrevet 30. mai 2007 Ja ... jeg syns at magen ser mye større ut i speil og på bilder enn jeg føler at den er. Syns ikke den har forandret seg så mye sett ovenfra, men når jeg ser i speil - gjerne i butikkspeil med mammaklær - ser den enorm ut ... hehe ... Magen her vokser også rett ut. Får en fantastisk rar form sett forfra - magen kan jo ikke presse seg igjennom ribbena ;o) Ligger bilder på nicke mitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå