Gå til innhold

høyt bt

mammaentil maren og jesper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen nå i kveld og jeg har høyt bt. skal på sykehuset til kontroll skal ha jevnlige kontroller. fikk svangerskapsforgiftning i uke 32 når jeg gikk med førstemann er redd for det denne gang å. er i skikelig dårlig form sliten. vært på ferie i en uke men har egentlig ikke orket noe som helst. + at lillemor på 2 har diare og får ikke lov å gå i barnehage, mannen min begynner i ny jobb i morgen og kan ikke være hjemme mine foreldre er matforgifta og ligger rett ut. hva skal jeg gjøre. fikk ikke lov å gjøre noe. hva skal jeg gjøre hvis jeg får sengeleie resten av tiden. har en på 2 år. som krever sitt.

ble deprimert i dag jeg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff høres ikke lett ut! Får håpe datteren din blir fort bra av diareen. Kanskje det hjelper med biola?

Jeg er redd for at det samme skal skje hos oss. Jeg går på medisiner mot høyt BT. Jeg har proteiner i urinen og hvis BT stiger må jeg ta det ennå mer med ro. Jeg er 100% sykemeldt og prøver å slappe mest mulig av på dagen. Har også ei datter på 2 år og en mann som nettopp har begynt i ny jobb.

Hvoir høyt er blodtrykket ditt nå? Har du proteiner? Håper jenta di blir fort frisk og at du får god oppfølging fra sykehuset. Jeg er på kontroll der hver fjerde uke+ hos jordmor/lege hver uke. Hvor langt er du på vei??

Skrevet

135/100 puls på 135 ingen protiner i urinen og bare +1 i vann i kroppen. fødte 4 uker før med jenta mi. har hele svangerskapet hat veldig nøye kontroller pga mye problemer som kvalme/oppkast uvi+++++ er 32-1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...