Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Ungen har i grunn ikke vært rolig det siste døgnet. Er mye aktivitet alltid et bra tegn eller kan det være at knøttet er stressa? Magen har vært stein hard og jeg har innimellom litt 'sting' aller nederst, men det er vel helst pga at livmora vokser... Pluss at jeg var litt for flink i helga med bed/blomster og en laaang gåtur! Littbittegrann bekymret
Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Hei, skal være bra med masse aktivitet:) Selv har jeg lite men det er trangt der når jeg bare har 11 dager igjen.. Jeg har vaska gølvet og sånn vil ha den ut så fort som mulig:) men for meg så hjelper det ikke noe:(
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2007 Ja, burde jo egentlig være bra. Men det har virkelig vært ekstremt, har i grunn vært punching-bag siste døgnet! Ungene kommer nok ut når dem vil, om det er før tida eller 2 uker etter termin (men er utålmodig allerede jeg....)
Teddien Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Hei. Har samme bekymring. Syns av og til det virker som om babyen sliter seg helt ut. Kan holde på og turne rundt i timesvis uten stans. Spennende og se hva slags type dette er når den kommer ut!!
Nanna1976 Skrevet 29. mai 2007 #5 Skrevet 29. mai 2007 Har det på akkurat samme måte, har i grunnen vært sånn i flere uker (er i uke 35 nå). Har ikke tjangs til å føre opp all bevegelse etc, da hadde jeg i grunnen ikke gjort annet. Tror det er positivt jeg:)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2007 Den skal vel sove litt innimellom også...håper i hvertfall det blir litt søvn på knøttet da det er vel ute, he he! Sies jo at aktiviteten fortsetter utafor magen også....
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #7 Skrevet 29. mai 2007 Nanna: Jeg begynte med sparkeskjemaet i går, og jeg måtte liksom luke ut det som var bevegelse og ikke spark. Ellers hadde det vært over på null komma niks!
Teddien Skrevet 29. mai 2007 #8 Skrevet 29. mai 2007 Det virker som om vi har litt av en tid å se frem til. Jeg tror man skal være glad for at det er så mye liv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå