Anonym bruker Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Er så lei av å være sliten. Nå sitter jeg bare her i sofaen, men burde egentlig vaske og rydde for det er litt veldig lenge siden sist. Nå har jeg hatt det sånn her siden jeg ble gravid. jobber mer enn fult. Lurer på om jeg skal ta enda en egenmeldingsdag i morgen. Kan man tillate seg en sykemelding dersom man ikke orker å gjøre noe mer enn å jobbe? Jeg klarer jo nesten å gjøre jobben min
tina 79:) Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 Det er veldig vanskelig å svare på dette, siden det er vanskelig å vite hvor grensene dine går, men det ER lov å ta litt vare på seg selv på slutten av svangerskapet. Selv har jeg nytt å ha rolige dager i 3 tri, det har vært deilig å kunne gjøre akkurat hva jeg har hatt lyst til på dager jeg har orket. Det er jo mulig å få både fleksible sykemeldinger, aktive sykemeldinger, eller ta 20% sykemelding. Da kan du enten ta en hel dag i uka fri, eller for eks jobbe 09-15 eller 08-14 osv... men du må nesten kjenne etter selv. Det er ikke en sykdom å være gravid, men det er veldig krevende for kroppen, så det er ikke rart at du begynner å bli sliten Lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå