babyprincess Skrevet 29. mai 2007 #1 Skrevet 29. mai 2007 Noen som vet hvilken sutt som er best for babyen? Er vel ikke bare å kjøpe den som ser finest ut?
jentebabymom Skrevet 29. mai 2007 #2 Skrevet 29. mai 2007 det står spedbarn eller nyfødt på smokkene.anbefaler koking før bruk...kos deg
Lillegutt og jeg Skrevet 29. mai 2007 #3 Skrevet 29. mai 2007 Via en venninnes tannlege-søster, har jeg fått tips om at MAM-smokkene er bra. Og velg selvfølgelig riktig størrelse! Den nye Ortodent-smokken er vanskelig for små barn å "holde på".. så de jeg kjenner som har prøvd den, har ikke lykkes helt.. (den skal jo være så bra for tannstilling etc..) Tannlege-søsteren anbefaler også at barnet avvennes smokk rundt 3 år.
Småbarnstreff Skrevet 29. mai 2007 #4 Skrevet 29. mai 2007 Jeg skal kjøpe et par ulike og ha med på sykehuset (jeg vet det ikke anbefales, men er nestemann lik storesøstera så er det ingen tvil om at smokk må til). Babyene kan finne på å ta noen smokker og ikke andre, nemlig. Hovedsaklig finnes det to ulike smokker som det er lett å få tak; MAM (http://www.bambino-mam.se/no/show.php?id=26376)og NUK (http://www.ringoshop.no/estore/visinnhold.asp?katid=28&ukid=203). De er formet litt forskjellig. I tillegg kan du velge om de skal være i latex (brune) eller silikon (blanke). Jeg liker best silikon fordi de er "sterkere", de går ihvertfall ikke så ofte i stykker. Håper nestemann tar NUK, de er visst bedre for tannstillingen. Ellers er det andre ulike smokker og, men jeg vil absolut anbefale deg å satse på en smokk de har på nærmeste butikk - og som ikke er for dyr, det blir mange smokker opp igjennom hvis du får en smokkeunge! Lykke til!
babyprincess Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 29. mai 2007 Suuuupre tips :-) Tannleger er grei å høre på :-)
babyprincess Skrevet 29. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. mai 2007 Ahh, tusen takk:-) Skal sjekke sidene med en gang:-) Artig dette her...
Gjest Skrevet 29. mai 2007 #7 Skrevet 29. mai 2007 Mange babyer er kresne på sutt. Noe liker en type, mens andre foretrekker noe annet. Derfor kan det være greit å prøve litt forskjellig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå