Gå til innhold

Da har jeg vært hos jordmor igjen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blodtrykket var økt igjen til 147/94 så det var jo ikke så veldig bra da;(

Har blod i urinen og 1-2 på ødem, så er litt mindre hoven nå enn tidligere da;) Må tilbake på fredag på ny kontroll og fikk streng beskjed om at nå MÅ jeg roe ned.... Ja ja, er vel bare å gjøre som hun sier nå da....

Det er bare så utroooolig kjedelig å gå hjemme hele dagen uten å få lov å gjøre noe..............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da det var kjedelig, men da er det bare å ta det med ro da Maddemor, selv om det er kjedelig :)

Skrevet

Hei Maddemor!

Er du sykemeldt pga hoyt blodtrykk? Jeg har hatt fint blodtrykk til naa men i dag hadde jeg 132/92. Skal tilbake til ny sjekk paa fredag. Det er jo umulig aa stresse ned synes jeg, naar man skal jobbe og faa alt gjort. Har opplaering paa jobben og synes det er kjempestress...

Skrevet

Ja jeg vet....

Er i permisjon jeg nå da, så slipper jo å jobbe. Har termin om 9 dager, så det er litt bekymret for svangerskapsforgiftning da skjønner du;(

JM mente jeg godt kunne føde snart nå da, så slipper vi å være så bekymret. Er jo ikke bra for blodtrykket det heller....

Ellers så mente JM at siden slimproppen gikk i forigårs og jeg har hatt ganske sterke mensmurringer siden da, så var det nok en liten åpning der inne og at kroppen jobber som den skal, Hun ville ikke uten videre strippe meg før jeg evt går over termin heller (men det trodde hun ikke jeg kommer til å gjøre heller:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...